اطلاعات تماس
ایران- همدان
خیابان هنرستان، مرکز رشد دانشگاه بوعلی‌سینا، ط ۱، واحد 4
taktab.vr@gmail.com
08138330570

تک‌تاب، آغاز یک سبک زندگیست …

ما گروه کوچکی از دانش‌آموختگان دهه شصتی هستیم که تحصیلات دانشگاهیمان را تا عالی‌ترین سطح و با بهترین امتیاز به پایان رسانیدیم
و حالا آماده‌ایم تا با تمام وجود، دستاوردهای این سفر چندین ساله را با شما به اشتراک بگذاریم.
ما در تک‌تاب بر این باوریم که یک تغییر کوچک، می‌تواند سرچشمه یک تفاوت آنی بزرگ باشد.
با تک‌تاب همراه باشید و از تغییرات کوچک زندگی لذت ببرید!

با اعضای تک‌تاب آشنا شوید!

مدیر عامل (CEO)

من زهره سلیمی هستم. بعد از اینکه مدرک دکترای خودم رو در رشته مهندسی پزشکی، از دانشگاه آلبرتای کانادا دریافت کردم، به ایران برگشتم و با کمک چند نفر از دوستای دیگه شرکت «تک‌تاب» رو تاسیس کردیم. 

امیدوارم بتونیم با کمک همدیگه فناوری‌های نوینی مثل VR و AR رو خیلی راحت و ارزون در اختیار همه قرار بدیم و به دوستای عزیز نیاز ویژه مثل بچه‌های طیف اتیسم کمک کنیم. توی این راه، از هر ایده جدید و خلاقانه‌ای استقبال می‌کنیم.

با تک‌تاب همراه باشید!

من میثم نوری هستم. در طی دوران دانشجویی به حوزه کسب و کارهای نوین و فناوری‌های نو (High-Tech) علاقمند شدم و مطالعات گسترده‌ای رو در این زمینه شروع کردم. بعد از بازگشت به ایران و ورود به تک‌تاب، تجربیاتم رو در اختیار این گروه گذاشتم و همراه با این مجموعه پرنشاط، تلاش می‌کنیم فضایی ایجاد کنیم تا همه مردم بتونن از جذابیت‌های دنیای شگفت‌انگیز واقعیت مجازی لذت ببرند. من در حال حاضر مدیر بخش توسعه کسب و کار شرکت تک‌تاب هستم.

مدیر توسعه کسب و کار (BDO)
مدیر فناوری (CTO)

من مرضیه سلیمی هستم. همیشه عاشق کار با کامپیوتر و ترجمه متن‌های انگلیسی بوده‌ام!

طراحی و ویرایش انواع جلوه‌های صوتی و تصویری، بخش بزرگی از علاقمندی‌های من رو تشکیل میده. من در حال حاضر، به عنوان کارشناس فنی در شرکت تک‌تاب فعالیت می‌کنم.